miercuri, 26 ianuarie 2011

Si nu uitau sa iti multumeasca, de parca ar fi fost viata lor in joc.

Am citit zilele trecute pe blogul Danei din Cluj-Napoca cateva postari despre experienta donarii de sange.
"M-a impresionat foarte tare felul in care sunt tratati oamenii care merg acolo. Cu respect. Cei de acolo apreciaza fiecare mililitru de sange. Totul este catalogat imediat, in functie de nu stiu ce factori pe care ii iau ei in considerare, fiecare om este ingrijit, supravegheat, asistentele sunt calme, parca e o alta lume. Si nu uita sa iti multumeasca, parca ar fi viata lor in joc."
....
"Treaba asta cu donatul nu e chiar asa, ca te duci, te inteapa, iti ia sangele si mergi acasa. Spre marea mea uimire, chiar putini din cei de acolo treceau toate testele.In final, cand mi-au dat aprobarea finala, m-am socotit invingatoare. Am mai observat ca majoritatea donau pentru cineva anume. cand am spus ca eu am venit sa donez ca sa donez, parca am observat o unda de mirare/surprindere pe fata asistentelor."
.....
"Nu pot sa nu spun, din nou, cat de tare m-au impresionat asistentele de acolo. Cat de atente sunt cu toata lumea, cat de politicoase si, mai ales, cat sunt de implicate. Daca a venit un donator cu B3, “Vai ce bine, asta e pentru baietelul de la pediatrie”, a mai venit intre timp unul cu aceeasi grupa ca si mine, imediat l-au intrebat daca nu are mai mult timp, sa faca citafereza, sa mai adune pentru pacienta de la hematologie, cea pentru care donam si eu."
Va invit sa cititi in intregime postarile:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu